вторник, 11 февраля 2014 г.

Մտքեր... մտքեր...

-Մամ, ես գիտեմ, քո պապան հեռադիտակով նստելա ռակետա, թռելա կոսմոս ու էնտեղից մեզա նայում....

Ախր բա ոնց ես չգժվեմ??? Ախր դու ընդամենը 4 տարեկան ես :)))

- Մամ, ես ուզում եմ 2 քույրիկ, 2 եղբայր ու ես !
-Ալեքս, բա էդքան երեխա որտեղ պետքա քնեք?
-Մամ, մի տղան իմ մահճակալում, մյուսը` պապայինում, մի աղջիկը` քոնում, էն մյուսը.... էլի իմ մահճակալում կքնեն: Դու ու պապան էլ կգնաք ճաշասենյակ` диван-ին, ես էլ` ձեր մահճակալում` էն 2-ի կողքին կքնեմ:

Հենց այսպես էլ տեղավորեցիր բոլորիս :)

Էրեկ` 10.02.2014, քեզ ռուսերեն եմ խոսեցնում, հարցեր եմ տալիս, դու ռուսերեն պատասխանում ես:
- Алекс какую машинку ты любишь?
-МамԸ, я люблю ахпатըр ( ախպատար)

Լեկս, ինձ հիվանդ ժամանակ տանը մնալ չի կարելի.... որոշեցի մազերդ կտրել: Պարզվեց` վատ միտք էր: Ինչ լավա դեռ փոքրիկ ես ու շատ բան չես հասկանում :)

Ու ինչ լավա, որ նկարով չի երևում :)))




Комментариев нет:

Отправить комментарий